- montować i uruchamiać urządzenia i instalacje chłodnicze, klimatyzacyjne, pompy ciepła oraz oceniać stan techniczny urządzeń,
- obsługiwać i konserwować urządzenia i instalacje chłodnicze, klimatyzacyjne oraz pompy ciepła,
- naprawiać oraz modernizować urządzenia i instalacje chłodnicze,
- uzyskać dyplom i tytuł Technika Chłodnictwa i Kwalifikacji po uzupełnieniu kwalifikacji ELE.04.
Program nauczania:
- Bezpieczeństwo i higiena pracy;
- Podstawy chłodnictwa i klimatyzacji;
- Montaż instalacji i urządzeń chłodniczych;
- Montaż instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych;
- Montaż pomp ciepła;
- Język obcy zawodowy.
Ilość semestrów:
1 rok
Tryb nauki:
zaoczny (weekendowy-stacjonarny)
Cena za I semestr:
2700 zł *
Po skończonej nauce możesz:
Perspektywy zatrudnienia:
- zakłady produkcyjne na linii montażowej,
- wszystkie miejsca, w których mają być montowane, naprawiane lub zdemontowane urządzenia chłodnicze i klimatyzacyjne.
Tytuł zawodowy, uprawnienia, świadectwa i dyplomy uzyskane przez absolwenta:
- uzyskasz tytuł Monter Chłodnictwa i Klimatyzacji,
- aby otrzymać zaświadczenie o ukończeniu KKZ i uzyskać świadectwo z kwalifikacji wystarczy mieć ukończone gimnazjum lub ośmioletnią szkołę podstawową,
- aby uzyskać certyfikat kwalifikacji zawodowych należy mieć zdany egzamin zawodowy w danej kwalifikacji,
- aby uzyskać dyplom Technika Chłodnictwa i Klimatyzacji należy mieć zdane dwie kwalifikacje (ELE.03 Wykonywanie robót związanych z montażem instalacji i urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz pomp ciepła, ELE.04 Eksploatacja i organizacja robót związanych z montażem instalacji i urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz pomp ciepła) i mieć uzyskane wykształcenie średnie (nie obowiązkowa matura).
Cena i płatność:
- opłata za kwalifikację 2700 zł,
- opłatę za kwalifikację można rozłożyć na raty,
- pierwszej wpłaty, przy zapisaniu się do szkoły należy dokonać gotówką, osobiście w sekretariacie szkoły,
- czesne należy wpłacać do 10. dnia każdego miesiąca gotówką lub przelewem bankowym,
- opłata za egzamin – 500 zł (opłatę należy dokonać gotówką, osobiście w sekretariacie szkoły).
Dlaczego edugorzów:
• dzięki nam zdobędziesz wykształcenie, zwiększając przy tym swoje szanse na rynku pracy,
• stale osiągamy wysoką zdawalność egzaminów, chcemy utrzymać ten poziom dlatego zależy, nam na Twoim jak najlepszym przygotowaniu do egzaminów,
• na naszych portalach społecznościowych i wizytówkach online posiadamy dużą ilość pozytywnych opinii, zależy nam na tym, aby EduGorzów było również częścią Twojego rozwoju
zawodowego, który będziesz pozytywnie wspominać,
• główna siedziba szkoły, sekretariat, dziekanat i pracownie ulokowane są w dobrze skomunikowanym centrum Gorzowa Wielkopolskiego,
• pracownie i sale wyposażone są w profesjonalny sprzęt i niezbędne materiały do nauki oraz praktyk zawodowych zgodnie z wytycznymi MEN,
• w pobliżu placówki znajdują się: liczne parkingi, sklepy oraz galerie handlowe, punkty gastronomiczne takie jak restauracje czy kawiarnie,
• nowe przestronne sale oraz ich aranżacja zapewnią Ci komfortową naukę.
Olga Nowik
2022-07-05
Polecam super szkoła, miła atmosfera.
Галина Киселева
2022-06-08
Рекомендую школу. Висококваліфіковані вчителі.
Оля Усик
2022-06-06
Poleczam kerynek rarychunkowosci
Anna Levytska
2022-06-06
Good school. I’m recommend
Monika Martyniuk
2022-06-06
Polecam bardzo kierunek Rachunkowość
Adrian Kosiorowski
2022-06-06
Nadiia Liashenko
2022-06-06
Polecam EduGorzów kierunek Kadry i płace.
Ольга Сазонова
2022-06-06
Bardzo polecam kierunek Rachunkowość.
Елена Аксёнова
2022-06-06
Polecam szkołę EduGorzów . Cudowne nauczycieli, dużo wiedzy, dużo praktyki.
Karolina Kozioł
2022-06-06
Polecam szkole kierunek kadry
Ogólna ocena Google5.0/5, na podstawie 255 opinii
Rekrutacja:
- rekrutacja bez egzaminów wstępnych
- decyduje kolejność zgłoszeń
Jak się zapisać?
przygotuj dokumenty:
• podanie o przyjęcie do szkoły – plik do pobrania: (http://test.edugorzow.pl/druki_do_pobrania/druki-
do-pobrania/),
• świadectwo ukończenia szkoły średniej w oryginale, w przypadku świadectw z zagranicy wraz z
tłumaczeniem tłumacza przysięgłego na język polski,
• zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki
zawodu od lekarza medycyny pracy (skierowanie otrzymują Państwo od nas po złożeniu podania
i świadectwa),
• dokument tożsamości do wglądu.
przyjdź do sekretariatu:
• przynieś komplet dokumentów do sekretariatu EduGorzów, ul. Pionierów 5 (wejście od ul.
Sikorskiego), Gorzów Wielkopolski, 66-400.
• dokonaj wpłaty gotówką za cały semestr lub w wysokości jednej raty.